Sıcak Kalpler - full HD izle

efsanevifilmizle
IMDB:6.9
Sıcak Kalpler - Warm Bodies Türkçe Dublajlı 1080p Filmi Sizler için hazır !! Film, "R" isimli bir erkek zombinin kurbanlarından birinin kız arkadaşıyla tehlikeli bir ilişkiye başlamasını anlatacak. Bu ilişki, başta R olmak üzere tüm zombileri değiştirecek zincirleme bir reaksiyonun ilk adımı olacak... Zombiyi Hoult'un, kız arkadaşını da Palmer'ın canlandıracağı projede ünlü aktör Malkovich de General Grigio'yu, dünyayı işgal admin: ömer iyi seyirler diler ;)
Derecelendirme:

3 yorum:

  1. Bu filmi duymuştum fakat izlemeye daha nasip olmadi açıkçası izlemeyide dusunmuyorum fragmanı beni sarmadi

    YanıtlaSil
  2. Bu filmi sade istemişti benden. Farklı bi zombi filmine benziyor. Açıkçası akşam vakit bulursam izleyeceğim ;)

    YanıtlaSil
  3. Bu filmi bir tesadüf sonucu görüp fragmanını izledim. Baş roldeki arkadaş X Men filminde Beast karakterinin genç halini canlandıran kişi aynı zamanda. Enteresan bir zombi filmi. Bu filmde beni asıl çeken verilen sevgi duygusu. Sevginin her şeyi iyileştireceğini ve R'nin o saf hallerini görmek benim için keyif vericiydi. Paylaştığın için teşekkür ederim sevgili Ömer :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil