The Thin Red Line (İnce Kırmızı Hat ) - 1080p izle

efsanevifilmizle
IMDB:7.6
The Thin Red Line (İnce Kırmızı Hat ) Türkiye de 26 Şubat 1999 tarihinde vizyona girmiştir.Yapımın dayanağı 1998 yılında basılan James Jones’in eseri olmuştur. II. Dünya Savaşı sırasında bir grup Amerikan askerinin stres dolu dakikalarını ve savaş sırası ve sonrasında yaşadıklarını anlatan dramatik bir Savaş sinema filmidir. Film çıktığında izleyiciler ve eleştirmenler tarafından iyi yorumlar almıştır. Film 170 dakika sürmektedir. 7 Akademi Ödülüne aday gösterilen ve bununla birlikte En iyi Film Akademi Ödülüne de aday gösterilmiştir.Savaş filmi sevenlerin muhakkak izlemiş olduğu bir filmdir. The Thin Red Line izlememiş arkadaşların vakit kaybetmeden izlemelerini öneririz.Sitemizdeki Tüm The Thin Red Line izleyicilerine iyi seyirler dileriz. admin: ömer iyi seyirler diler ;)
Derecelendirme:

3 yorum:

  1. Son mimimde seni de mimleyecektim ama yapar mısın bilemedim. Hatta yazıp sildim. Ya da bak ne diyeceğim: Satır arası Mimine davet ediyorum seni, yaparsan çoook mutlu olacağım.

    YanıtlaSil
  2. Filmi iki seferde izleyebildim bizimkilerin bitmeyen istekleri yüzünden. Neden kült olmuş, belli oluyor. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil