Geçmişi Olmayan Adam – The Bourne Identity - 1080p izle

efsanevifilmizle
IMDB:7.9
Bir İtalyan balıkçı teknesi, ölmek üzere bir adamı bularak kurtarır. Genç adam iyileştiğinde, ciddi bir hafıza kaybı geçirdiği farkedilir. Kim olduğunu ve o hale nasıl düştüğünü hatırlamamaktadır.Kim olduğunu araştırırken, bazı özel yetenekleri olduğunu farkeder. Yakın dövüş ve yabancı dillere inanılmaz yatkınlığı vardır. Marie adlı güzel kadının da yardımıyla kendisini öldürmeye çalışan suikastçilerden kaçarak kimliğini bulmaya çalışır… admin: ömer iyi seyirler diler ;)
Derecelendirme:

6 yorum:

  1. Müdavimi oldum sanırım, komşuda varken yabancı sitelerle uğraşmam artık, filmi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. video yu kontrol ettim de çalışıyor.. 1080p de bilgisayarın yavaşladığından dolayı bozuk gibi gözükmüş olabilir.. Başka bi alternatif daha ekledim.. film tavsiyelerinde de bulunabilirsin..

      İyi seyirler ;)

      Sil
    2. Dangal'ı bekliyorum hemde deliler gibi:)Film henüz piyasaya çıkmadı ama eli kulağında bol bol bollywood filmi koyabilirsin mesela :)

      Sil
    3. Bunu açtı tmm teşekkürler.

      Sil
    4. Aamir Khan olurda o film beklenilmez mi.. bu kez sabırsızlıkla ben bekliyeceğim ;)

      Sil