Buz Devri 5 Büyük Çarpışma (2016) - full HD izle

Geçmişte kalan dört filmiyle bizleri kahkahaya boğan Buz Devri filminin beşincisiyle karşınızdayız. Buz Devrinin 5.serisinde Scrat her zaman yaptığı gibi bir palamut peşinde koşayım derken bu sefer uzayda bir çarkı başlatarak dünyayı bir meteorla karşı karşıya bırakır. Ve tabiki de olan yine Manny, Sid, Diego ve sürünün geri kalanına olur. Mike Thurmeier ve Galen T. Chu'nun yönetmenliğinde çekilen Buz Devri 5'i sitemizden en yüksek kalitede izleyebilirsiniz. Keyifli seyirler...

admin: ömer iyi seyirler diler ;)
Derecelendirme:

8 yorum:

  1. Bu animasyonu burada gördüğüme çok sevindim :) Paylaşım için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogumda bulamadığın film varsa tavsiyelerde bulunabilirsin.. iyi seyirler ;)

      Sil
    2. Kitap Hırsızı, Çizgili Pijamalı Çocuk(daha önce maille rica etmiştim de yine de yazayım :D ) ve Ghibli Stüdyo animelerini yükleyebilirsen çok güzel olur :)
      Teşekkürler :)

      Sil
    3. bu istekleri hiç hatırlamıyorum.. ama en kısa zamanda eklerim ;)

      Sil
    4. İletişim formundan yazmıştım ama belki de internetin azizliğine uğramış da olabilirim. Ara sıra yolda bıraktığı oluyor beni.
      Çok hızlısın ya :D Bu kadar çabuk yüklemeni beklemiyordum :) Eğer bulabilirsen alt yazılı alternatiflerini de ekleyebilir misin? İstek üstüne istek gibi oluyor ama yabancı yapımları orjinal diliyle izliyorum genelde. O şekilde tercih eden kişilerinde olacağını düşünüyorum.
      Teşekkürler yüklemeler için ^^

      Sil
    5. rica ederim.. iyi seyirler ;)

      Sil
  2. En sevdiğim animasyon serilerinden. Bloğunda görmek ayrıca güzel sevgili Ömer. Teşekkürler :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
  3. önceki gün izledim ama yorum yazamadan çıkmıştım :) teşekkürler

    YanıtlaSil