Jane Eyre - full HD izle

Çocukluğu zorluklarla ve yatılı okulda geçmiş öksüz bir genç kız olan Jane Eyre, okuldan ayrıldıktan sonra öğretmenlik yapmaya başlamıştır. Thornfield Malikanesi'nde çalışmaya başlar ve burada evin sahibinin bir tesadüfle daha önce karşı karşıya gelmiş olduğu Mr. Rochester olduğunu öğrenir. Gizemli ve çekici bir adam olan Rochester, Jane'i etkiler, öyle ki genç kız aşık olur. Ancak malikenin içindeki tuhaflıkların sırrı bir süre sonra açığa çıkacaktır.






admin: ömer iyi seyirler diler ;)
Derecelendirme:

5 yorum:

  1. İlk ortaokulda okudum Jane Eyre'i. Filmlerini defalarca izledim. Üniversitede daha birinci sınıfta ders kitabımdı. Sonra kitabını bir daha elime almadım. Ama filmi olursa hiç kaçırmam.

    Bronteler'i okumayı severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitabını okumadım ama filmi oldukça etkileyici ..

      İYİ SEYİRLER ;)

      Sil
  2. lise yıllarım da okumuştum filmi mutlaka uğrayıp seyredeceğim hafta sonu ,torunum ve gelinim burada ondan uğrayamıyorum:))))
    babanne torun eğleniyoruz bu ara :)
    Epeyce film yükledin içlerin de izleyeceklerim var ,
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bütün aile toplanmış... bu film de kaçmaz hani izlenir...

      İYİ SEYİRLER; İYİ EĞLENCELER ;)

      Sil