Bayan Peregrine’in Tuhaf Çocukları 2016 - 1080p izle

Ransom Riggs'in kitabından uyarlanarak çekilen film Türkiye'de 30 Eylül'de vizyona girdi. Fantastik ve Macera türünde olan filmin yönetmenliğini Tim Burton üstleniyor. Filmde kendine özgü yetenekleri olan çocukların bir ada'da bulunduğu ve çocukların peşinde yaratıkların olduğu anlatılmakta. Asa Butterfield , Eva Green , Terence Stamp oyuncuların başrolde olduğu filmi keyifle izlemenizi temenni eder iyi seyirler dileriz...








admin: ömer iyi seyirler diler ;)
Derecelendirme:

6 yorum:

  1. İzlemek istediğim bir filmdi görünce çok mutlu oldum hafta sonu zamanım olursa izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. yazdım şimdi seniii bikaç arkadaş daha öğrensiin en faydalı bloguu :)

    YanıtlaSil
  3. Haftasonu izledim, kitabını da okumuştum... Keyifliydi film... Deep bahsetmiş blogunuzdan o vesileyle geldim ziyaretinize... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar cok karsilastim bu filmle. En kisa zamanda izleyecegim umarim. Bu arada Deep sayesinde geldim blogunuza. Ben de beklerim. 😊

    YanıtlaSil
  5. listeme ekledim, bu haftasonu izleyeceğim bunu buradan =) emeğine sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye edebileceğim filmlerden biriydi;)

      Sil